Nabór zgłoszeń do projektu zakończony

W związku z wyczerpaniem środków przeznaczonych na promocję województwa kujawsko-pomorskiego w formie lokowania produktów i miejsc zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń do projektu "Kujawsko-Pomorskie – Kreatywne Wsparcie Marki Regionu". W projekcie wzięły udział dwadzieścia cztery firmy oraz jedenaście jednostek samorządu terytorialnego. [2015-05-11]

 

W ramach dofinansowania powstało osiem filmów: “11 minut” reż. J. Skolimowski, “Ekscentrycy” reż. J. Majewski, “Korekta” reż. A. Mańkowski, “Ziggy Dust” reż. R. Kruk, "Współczesna kujawska gmina – Aleksandrów Kujawski" produkcja TVP Bydgoszcz, “W Solankowej Dolinie” reż. Teresa Kudyba, "Steve Nash & Turntablism Orchestra" prod. NRD S.C, "Jak to działa?" prod. Grupa Falco. Dofinansowanie objęło też lokowanie w dwóch sezonach serialu “Lekarze” (prod. TVN) oraz w dwóch odcinkach serialu produkowanego przez TVP "M jak miłość". Uczestnicy projektu wykorzystali dofinansowanie na promocję w jedenastu programach telewizyjnych, m.in. "Pytanie na śniadanie", “Pianobus Tomka Stroynowskiego”, "Ostre cięcie", “Domorady”, “Dekoratornia”, “Akademia Ogrodnika”, "Okrasa łamie przepisy", “Nie ma jak Polska”.

Wszystkim przedsiębiorcom, samorządom, uczelniom oraz producentom filmowym i telewizyjnym, którzy zgłosili się do projektu serdecznie dziękujemy!